21 oktober

Har haft en mycket intensiv skolvecka, åtminstonde om man jämför med veckorna som varit.
Har lyckats knåpa ihop två arbeten tillsammans med min kära basgrupp, ett om en vårdtagare samt ett om sänglägeskomplikationer med inriktning mot nutrition.. Ganska drygt om jag ska vara ärlig.
Nästa vecka blir det två seminarium och uppföljning av HLR.
Sen om exakt 1 vecka och 6 dagar har vi en jättetenta.
Så jag tror att jag måste sätta igång att plugga på allvar.

Idag var jag iallafall på en hälsoundersökning hos temin-5:orna. Dom konstaterade att jag var frisk. Åtminstonde fysiskt ;)

Ikväll blir det step-dance med trevliga tjejer, sen mer plugg!



Söt-Eskil (utan ögon)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0